Assassin\'s Creed : Unity | PC

تبلیغات
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
تاپيکهاي مهم
قوانین فروم آپلود سنتر طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن طراح قالب انجمن
  • نمایش پاسخ ها
  • چت روم فروم
  • صفحه دلخواه
ارسال پاسخ جديد
تعداد بازديد 179
نويسنده متن پيام

آفلاین






ارسال ها : 4
عضويت : 14 /7 /1393
محل زندگي : rasht
شناسه یاهو :
cr7game@yahoo.com

تشکرها : 2
تشکر شده : 2


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
Assassin\'s Creed : Unity | PC



Name: Assassin\'s Creed Unity
Developer: Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Director: Alexandre Amancio
Writer: Travis Stout
Release Date: November 11, 2014
Meta Score:73(XOne)

System Requirements
متن پنهان:
سالی دیگر و برهه ای دیگر از تاریخ با Assassin’s Creed Unity
اینبار در زمان انقلاب بزرگ فرانسه در بین سال های 1789 تا 1799 و نیز گذری به دوره های مختلف این کشور
این بازی به طور رسمی در E3 2014 توسط یوبی سافت و به طور انحصاری برای کنسول های نسل جدید و PC معرفی شد و قرار است با این تغییر نسل و انحصار تجربه ای متفاوت و کامل تر از همیشه برای گیمر ها در این سری به ارمغان بیاورد.دوره زمانی :

یکی از مهمترین دوره های تاریخی انقلاب ها هستند، جایی که سری Assassin’s روی آن ها مانور زیادی دارد. یکی از مهمترین انقلاب ها نیز انقلاب بزرگ فرانسه است، با شخصیت های معروف بسیاری که اکثر ماها حداقل اسمی از آن ها شنیده ایم. این بار در Unity در می خواهیم در این دوران پا به فرانسه بگذاریم ، با جوانب آن از جریان انقلاب گرفته تا نوع زندگی مردم و طبقات مختلف جامعه آشنا گردیم. با توجه به اینکه Ubisoft خود اصلیت فرانسوی داشته می توان انتظار جزییات بالای را هم در این مورد داشت. برای اطلاعات بیشتر از این بخش می توانید به تاپیک درس ها و جذابیت های تاریخی Assassin’s Creed مراجعه کنید.
داستان :

در این نسخه از بازی شما در نقش Arno هستید ، جوانی که طی اتفاقاتی به فرقه اساسین ها ملحق می شود. طبق نمایش ها می توان گفت در این سری از دوران کودکی می توان شاهد سرگذشت Arno بود ، او در خانواده ای سلطنتی در ورسای فرانسه به دنیا آمد. همچنین در این شماره به گفته سازنده مسائل عشقی نیز وارد جریان می شوند که به جذابیت داستان و کشمکش های آن می تواند بیافزاید.

نقشه بازی:

نقشه بازی این بار بسیار پهناور طراحی شده و بسیار نزدیک به مقیاس واقعی پاریس در دوران جریانات بازی می باشد. جزییات بسیاری در بازی گنجانده شده ، می توان بناهای تاریخی بسیاری را در بازی دید و با نوع معماری آن زمان آشنا شد. به گفته سازندگان پاریس به 7 منطقه بر اساس نوع زندگی و طبقه رفاهی مردم تقسیم شده و هر کدام معماری خاص خود را خواهد داشت. و نیز حدود 40% از ساختمان های بازی قابل ورود می باشند و برخی شامل ماموریت و یا آیتم هایی می باشند.
گیم پلی :


در این سری به لطف سخت افزارهای قوی امکان طراحی انیمیشن ها به صورت مشخصی بهبود یافته! قسمت Free Run بازی شامل تغییراتی شده که مهم ترین آن ها وجود دکمه های متفاوت برای بالا رفتن و یا پایین آمدن می باشد. سلاح معروف Assassin ها نیز در بازی وجود دارد اما اینبار پیشرفته تر و مجهز به یک تیرکمان کوچک که نام آن به Phantom Blade تغییر یافته است. گفته می شود مخفی کاری بسیار بهتر و کارآمد تر از سری های قبلی در این بازی گنجانده شده و با تغییر سیستم مبارزات بازی و حذف Counter Attack ها گاها ترجیح می دهید به صورت مخفیانه ماموریت را به انجام رسانید، زیرا که اینبار مبارزات طاقت فرسا و سخت می باشند.
شیوه انجام ماموریت ها دیگر یکنواخت نیست و برای هر ماموریت راه های گوناگونی وجود دارد و هر شخص می تواند بر اساس سلیقه و نوع بازی خود آن ها را به پایان برساند. به همین منظور شخصی سازی های بسیاری برای کارکتر اصلی بازی در نظر گرفته شده که هر کدام یکی از قابلیت های Arno را در مخفی کاری ، پارکور و جنگ تن به تن تقویت می کند.
همچنین گفته شده ماموریت های فرعی نیز دستخوش تغییراتی بوده و با انواع متفاوت و با معنی تری از آن ها در این شماره روبرو خواهیم بود.
بخش Co-Op

در این نسخه دیگر خبری از بخش چند نفره رقابتی مانند سری های قبل نیست ، و جای آن ها به مراحل Co-Op داده شده، مانند نمایش هایی Assassin’s Creed: Brotherhood ، اما این بار با رفقای خود . این بخش از بازی در هر زمانی قابل دسترسی می باشد و می توانید به دوستان خود به انجام ماموریت های مختلفی که بخشی از آن ها نیز داستانی بوده بپردازید. برای پیدا کردن آیتم های خاص و ثبت رکورد تلاش کنید.
گرافیک و صدا گذاری:



Ubisoft اولین نمایش خود را با گرافیک خیره کننده ای به نمایش گذاشت و عبارت Next Gen Starts Here را به دنبال آن آورد. به گفته یوبی گرافیک بازی بسیار بهتر از سری های قبل می باشد، ساختمان ها با مقیاس های واقعی ساخته شده اند ، تعداد بسیار زیادی از انقلابی ها که به میزان 5000 هم می رسد را می توان برای حس بهتر آن دوران در خیابان ها دید که هوش مصنوعی قابل قبولی نیز دارند. اما با نزدیک شدن انتشار و با توجه به سابقه دانگرید در بازی Watch Dogs بسیاری نگران این مسئله نیز هستند. باید صبر کرد و دید آیا یوبی کار خود را به درستی انجام داده تا اعتماد از دست رفته عده زیادی را برگرداند یا خیر.
موسیقی این شماره توسط Chris Tilton با همکاری دو تن دیگر ساخته شده که در کارنامه خود کار بر روی آثاری همچون سریال Fringe را دارد.
افکت های صدایی بازی نیز در نمایش ها بسیار خوب و پویا کار شده است. می توان صدای انقلاب را در این بازی حس کرد.
همچنین Ubisoft امسال علاوه بر این نسخه که تنها برای نسل جدید عرضه می گردد نسخه دیگری نیز تهیه کرده با نام Rouge که همزمان برای کنسول های نسل قبل و با تاخیر برای PC عرضه می شود و گفته می شود ارتباط داستانی نیز بین این دو نسخه وجود دارد.


چهارشنبه 10 دی 1393 - 14:51
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از mohammad به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: farhan &

آفلاین






ارسال ها : 7
عضويت : 6 /10 /1393
محل زندگي : tehran

تشکرها : 2
تشکر شده : 2


نمايش پروفايل کاربر ارسال پيام خصوصي
پاسخ : 1 RE Assassin\'s Creed : Unity | PC
تشکر
پست خوبی بود.

چهارشنبه 10 دی 1393 - 17:53
ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش
براي نمايش پاسخ جديد نيازي به رفرش صفحه نيست روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
ارسال پاسخ جديد



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :
[-]
دانلود نرم افزار
آیکون نام معرفی لینک دانلود
آیکون نام معرفی لینک دانلود


صفحه اصلي | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | حالت آر اس اس طراح پوسته سرزمین مجازی بوده و حذف این نوشته غیر مجاز است