loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 375 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)
سلام دوستان
من اول از همه یه عذر خواهی به همه ی شما بدهکارم چون خیلی تاخیر افتاد داخل ساختن سایت جدید؛انصافا خیلی سرم شلوغ بود ولی حالا دیگه سایت آمادست و شما میتونید تشریف ببرید اون سایت.ولی باید یکم صبر کنید تا سایت قشنگ جا بیفته من تمام سعیم رو دارم میکنم تا شما از آخرین خبر ها مطلع بشین.
نظرات شما موجب دلگرمی ماست.
آدرس سایت جدید: cr7game.ir
با تشکر: مدیریت سایت


محمد حسن نژاد بازدید : 123 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

مراسم PlayStation Experience دو روز به طول می انجامد و دیگر کم کم به انتهای آن نزدیک می شویم ولی معرفی ها و نمایش هایی که دیروز صورت گرفت، خارق العاده بودند و همه را مات و مهبوت کردند. با این حال، سال ۲۰۱۵ فقط مخصوص انحصاری های Playstation 4 نیست و شرکت مایکروسافت هم عناوین داغی را برای کنسول نسل هشتمی خود آماده کرده است. صحبت های آقای Phil Spencer، به عنوان رئیس بخش Xbox  را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 114 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

دیروز سونی مراسم PlayStation Experience را با نمایشی از بازی  Uncharted 4 اغاز کرد. نمایش ۱۵ دقیقه ای بازی Uncharted 4: A Thief’s End را می توان با توجه به این که این بازی در مرحله ماقبل الفا قرار دارد و یک سال با تاریخ عرضه ان فاصله داریم، خارق العاده توصیف کرد. حال سازندگان در مورد گرافیک این بازی صحبت های جدیدی کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 124 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بله، درست است! امروز سونی در رویداد PlayStation Experience همه طرفداران خود را سورپرایز کرد و برای اولین بار از گیم پلی یکی از محبوب ترین عناوین ناتی داگ پرده برداری کرد. این تریلر ۱۶ دقیقه از گیم پلی بازی زیبا را به نمایش می گذارد و صحنه های هیجان انگیز از بازی را نشان می دهد.

محمد حسن نژاد بازدید : 150 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بله؛ حقیقتا اولین نمایش گیم پلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End، خیره کننده، زیبا و هیجان انگیز بود و شکی در این مسئله نیست. زمانی که ما تریلر معرفی این بازی را در E3 2014 تماشا کردیم، استدیو ناتی داگ به عنوان سازنده Uncharted 4 اعلام کرد، که آن ویدئو از روی یک نمایش مستقیم با PS4 تهیه شده بود که از رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بهره می برد. حال ما می خواهیم که یک مقایسه اجمالی با گرافیک بازی در یک نمایش زنده داشته باشیم. 

محمد حسن نژاد بازدید : 91 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

VGA 2014 با آن همه نمایش جذاب و دیدنی به پایان رسید و عناوین زیادی حاصل زحمات خود را در این مراسم گرفتند. به مانند همیشه تماشای کامل این مراسم به هیچ عنوان خالی از لطف نبوده و وبسایت ما نیز به عادت همیشگی خود این مراسم را به صورت کامل و با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده است. شما عزیزان را دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب این نمایش جذاب را به آسانی هر چه تمام تر و با کیفیت مطلوب دانلود کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 195 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

در جشنواره BlizzCon 2014 امسال، Blizzard Entertainment با دست پر آمد و شاهد نمایش دلچسبی از این شرکت کهنه کار بودیم. اگر شما افتتاحیه این مراسم را از دست داده اید مشکلی نیست. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا آن را تماشا و یا دانلود کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 181 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

هنوز هم افرادی هستند، که فارکرای ۳ را بازی می کنند و با به پایان رساندن چندباره آن لذت می برند. گیمرانی که عاشقانه نسخه سوم این بازی را دوست داشتند و شاید بیشترین پیشرفت یک بازی از یک نسخه به نسخه بعدی را در این بازی دیدیم. با ما در ادامه همراه شوید

محمد حسن نژاد بازدید : 135 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام دوستان. همانطور که اطلاع دارید چند ماهی از برگزاری نمایشگاه بزرگ E3 میگذرد. نمایشگاهی که شرکت های بزرگ توانستند تا خودی از خود نشان دهند و با معرفی عناوین بسیار طرفداران را به خود جذب کنند. سایت سی آر سون گیم سعی بر این داشت تا تمامی حواشی و خبر های این فستیوال بزرگ را برای شما گیمران عزیز با سریعترین فرصت قرار دهد...دانلود در ادامه مطلب

محمد حسن نژاد بازدید : 226 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

سال ۲۰۰۷ عنوانی در جریان E3 منتشر شد که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که روزی به یکی از محبوبت ترین، پول ساز ترین و هم چنین جنجالی ترین عناوین دنیای بازی های رایانه ای تبدیل شود. در آن سال، جید ریموند به عنوان مدیر عامل استودیو Ubisoft Montreal عنوانی را با نام Assassin’s Creed معرفی کرد. عنوانی که در دوران قرون وسطی روایت می شد اما مهم ترین نکته ی آن، گیم پلی بدیع و تازه ی آن بود که شامل مبارزات سریع و بالا رفتن از ارتفاعات می شد و همین باعث شد که از همان زمان این عنوان علاقه مندان زیادی را جذب کند.به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد حسن نژاد بازدید : 118 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی Amazon UK لیستی از عناوینی که پیش فروش آن ها در جریان برگزاری Gamescom 2014، افزایش قابل توجهی داشته است، منتشر کرده است که در صدر آن ها عنوان FIFA 15 منتشر شده است که نکته ی قابل توجه درباره ی آن، این است که نسخه ی FIFA 15 Ultimate Team Edition رتبه های اول تا سوم از پلتفرم های مختلف را به خود اختصاص داده است.

 

۱٫ FIFA 15 Ultimate Team Edition (PS4)
۲٫ FIFA 15 Ultimate Team Edition (Xbox One)
۳٫ FIFA 15 Ultimate Team Edition (Xbox 360)
۴٫ FIFA 15 (PS4)
۵٫ Call of Duty: Advanced Warfare – Day Zero Edition (Xbox One)
۶٫ Call of Duty: Advanced Warfare – Day Zero Edition (PS4)
۷٫ The Sims 4 – Limited Edition (PC DVD)
۸٫ Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition (PS4)
۹٫ FIFA 15 (Xbox 360)
۱۰٫ Kingdom Hearts HD 2.5 Remix Limited Edition (PS3)

نسخه ی جدید Call of Duty : Advanced Warfare  یعنی Day Zero نیز با توجه به نمایش های هیجان انگیز این بازی، رتبه های پنجم و ششم را در اختیار دارد.

محمد حسن نژاد بازدید : 94 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

E3 2014 با تمامی فراز و نشیب ها، نمایش های کوچک و بزرگ، خیره کننده و نا امید کننده به پایان رسید و حال تنها امید بازیکنان به عناوین به نمایش در آمده در آن باقی مانده است. در حالی که به اعتقاد سایت های دیگر و بسیاری از طرفداران عناوین بزرگی چون Assassin’s Creed : Unity، Batman : Arkham Knight، The Witcher 3 : Wild Hunt، The Division و … بهترین نمایش های E3 بودند، Evolve تمامی جوایز را درو کرد...ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 6,255
  • بازدید کلی : 155,132