loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 193 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)
هم اکنون با پست دانلود سیوگیم بازی Call of Duty: Advanced Warfare در خدمت تمامی گیمر های عزیز میباشیم. چند روز پیش جدید ترین نسخه ی از سری ندای وظیفه به نام جنگ های پیشرفته عرضه شد و طولی نکشید که سیوگیم این بازی به صورت 100% و Full Unlock توسط گیمرهای سخت کوش عرضه شد. سیوگیمی که ما برای شما قرار داده ایم تمام 15 چاپتر بازی را آزاد کرده و شما با دانلود این سیوگیم میتوانید هر مرحله ی مورد نظر خود را رفته و به راحتی بازی کنید. بعضی از گیمرها ممکن خیلی حرفه ای باشند ولی ممکن است به هر دلیلی نتوانند یکی از مراحل بازی را بروند و دوست هم ندارند تا از ترینر استفاده کنند، سیو چاره ی کار آن ها میباشد. دیگر مزایای سیوگیم این میباشد که اگر یا به هردلیلی شما بازی را تا آخر رفته اید و سیو آن پاک شده است، میتوانید از این سیو هم استفاده کنید. هم اکنون میتوانید در ادامه ی مطلب سیوگیم بازی Call of Duty: Advanced Warfare به صورت Full Unlcok را از لینک مستقیم دانلود نمایید.
محمد حسن نژاد بازدید : 131 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (1)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت ما برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

محمد حسن نژاد بازدید : 178 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد....

محمد حسن نژاد بازدید : 117 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

این بازی به عنوان یک دنباله برای بازی Lara Croft and the Guardian Of Light که از یک دوربین ایزومتریک در حین گیم پلی بازی استفاده می کرد، معرفی شد. در این عنوان به بازیکنان اجازه داده خواهد شد تا به صورت ۴ نفره از حالت Co-Op بازی بهره ببرند. این بازی همانطور که از نام آن پیداست در مصر جریان خواهد داشت و سازندگان اعلام کرده اند که تمامی قسمت های بازی را از ابتدا بازسازی کرده اند....

محمد حسن نژاد بازدید : 81 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP2 or later
Processor: 2GHz Dual Core CPU
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce® 8 Series/ ATI Radeon™ HD 4000 series VRAM 256MB or later
DirectX: Version 9.0c

دانلود در ادامه مطلب

محمد حسن نژاد بازدید : 111 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

این بازی پانزدهمین نسخه ی این بازی می باشد، تعداد تیم های این بازی نسبت به نسخه ی قبلی آن بسیار زیاد شده است به طوری که تقریبا 30 تیم جدید از باشگاه های پرطرفداران به این بازی اضافه شده است.

بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و هر بازی گرافیکی حتما حجم بالایی نیز دارد.

همراه با لینک دانلود  آپدیت بتا

و سیستم مورد نیاز

محمد حسن نژاد بازدید : 320 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته،اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.

محمد حسن نژاد بازدید : 187 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

این بازی چند روز پیش منتشر گردید. Metal Gear یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن مخفی‌کاری است که توسط کوجیما پروداکشن ساخته شده، و در مارس ۲۰۱۴ بوسیله شرکت کونامی (Konami) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر شده‌است. این بازی نهمین بازی از مجموعه متال گیر و اولین بازی از این مجموعه است که در سبک دنیای آزاد ساخته خواهد شد. گراند زیروز به عنوان نیمه اول بازی متال گیر سالید ۵ و مقدمه‌ای برای بازی بعدی یعنی متال گیر سالید ۵: فانتوم پین است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 2048 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (28)
قبل از شروع هر چیزی ابتدا باید به این موضوع اشاره داشت که همانطور که میدانید مدت زیادی است که از انتشار FIFA 15 میگذرد اما متاسفانه در کشور هایی همچون ایران, برای خرید بازی های اورجینال به علت تحریم ها و موارد دیگر هزینه ی واقعی پرداخت نمیشود. جدا از این که این واقعیت ضرری به حال سازندگان بازی هایی که بازی هایشان تحت کرک عرضه میشود میباشد, باید به انتظار کرک نیز برای انجام دادن این بازی ها نشست...به ادامه مطلب مراجعه کنید.
محمد حسن نژاد بازدید : 141 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی. به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 6,258
  • بازدید کلی : 155,135