loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 376 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)
سلام دوستان
من اول از همه یه عذر خواهی به همه ی شما بدهکارم چون خیلی تاخیر افتاد داخل ساختن سایت جدید؛انصافا خیلی سرم شلوغ بود ولی حالا دیگه سایت آمادست و شما میتونید تشریف ببرید اون سایت.ولی باید یکم صبر کنید تا سایت قشنگ جا بیفته من تمام سعیم رو دارم میکنم تا شما از آخرین خبر ها مطلع بشین.
نظرات شما موجب دلگرمی ماست.
آدرس سایت جدید: cr7game.ir
با تشکر: مدیریت سایت


محمد حسن نژاد بازدید : 124 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بله، درست است! امروز سونی در رویداد PlayStation Experience همه طرفداران خود را سورپرایز کرد و برای اولین بار از گیم پلی یکی از محبوب ترین عناوین ناتی داگ پرده برداری کرد. این تریلر ۱۶ دقیقه از گیم پلی بازی زیبا را به نمایش می گذارد و صحنه های هیجان انگیز از بازی را نشان می دهد.

محمد حسن نژاد بازدید : 150 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بله؛ حقیقتا اولین نمایش گیم پلی بازی Uncharted 4: A Thief’s End، خیره کننده، زیبا و هیجان انگیز بود و شکی در این مسئله نیست. زمانی که ما تریلر معرفی این بازی را در E3 2014 تماشا کردیم، استدیو ناتی داگ به عنوان سازنده Uncharted 4 اعلام کرد، که آن ویدئو از روی یک نمایش مستقیم با PS4 تهیه شده بود که از رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰ بهره می برد. حال ما می خواهیم که یک مقایسه اجمالی با گرافیک بازی در یک نمایش زنده داشته باشیم. 

محمد حسن نژاد بازدید : 91 شنبه 15 آذر 1393 نظرات (0)

VGA 2014 با آن همه نمایش جذاب و دیدنی به پایان رسید و عناوین زیادی حاصل زحمات خود را در این مراسم گرفتند. به مانند همیشه تماشای کامل این مراسم به هیچ عنوان خالی از لطف نبوده و وبسایت ما نیز به عادت همیشگی خود این مراسم را به صورت کامل و با کیفیت عالی برای دانلود قرار داده است. شما عزیزان را دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب این نمایش جذاب را به آسانی هر چه تمام تر و با کیفیت مطلوب دانلود کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 126 پنجشنبه 13 آذر 1393 نظرات (0)

امروز قسمت دوم تریلر گیم پلی بازی Batman Arkham Knight با نام Ace Chemicals Infiltration منتشر شد. بازی Batman Arkham Knight در 2 ژون 2015 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی ...

محمد حسن نژاد بازدید : 136 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

امروز پس از مدت ها انتظار بالاخره بازی GTA V به صورت رسمی از سوی راک استار در بعضی از کشور ها منتشر شد و توانست از استقبال بی نظیری برخوردار شود. حال اگر علاقه دارید تا تفاوت های میان دو نسخه PS4 و Xbox One را مشاهده کنید، ما یک ویدئو رسمی از مقایسه این دو نسخه را آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 104 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

خیلی از ما جدیدترین شاهکار شرکت Rockstar یعنی Grand Theft Auto V را دوست داریم. عنوانی که توصیف عظمت، گیم پلی و توجهی که به ساخت آن شده است غیر ممکن می باشد. در این میان یکی از مهمترین گزینه ها، جزئیات ریز و درشت بسیار زیادی است که در آن به کار رفته شده. گاهی برخی از آنها به قدری سریع از کنار ما می گذرند که توجه به آنها مشکل است. آیا دوست دارید این لحظات را در صحنه های آهسته تماشا کنید؟ پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 116 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (1)

شرکت کونامی، ناشر و سازنده بازی Pro Evolution Soccer، ویدئویی از حالت های بازی جدید آخرین نسخه از این سری، PES 2015، منتشر کرده است.

محمد حسن نژاد بازدید : 113 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

مدتی پیش بود که یوبیسافت، سازنده بازی Far Cry 4 جزئیات Season Pass این بازی را به همراه تریلر مخصوص به آن، منتشر کرد. طبق آن خبر، بازی (فقط برای دارندگان Season Pass بازی) دارای ۴  DLC خواهد بود. که شامل DLC های The Syringe؛ Hurk Deluxe Pack؛ Overrun و Vally of The Yetis می شد. و طبق ترتیب آن، Vally of The Yetis اولین آن ها بود. امروز این شرکت، اولین تریلر این DLC را منتشر کرده است که ما آن را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 110 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

خانواده Wyatt که از سه شخصیت به نام های Bray Wyatt ،Luke Harper و Erick Rowan تشکیل شده است، برای مدت زیادی لرزه به تن ستارگان کشتی گیر در دنیای WWE انداخته اند.

محمد حسن نژاد بازدید : 121 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

عد از به تعویق افتادن WWE 2K15 در مدتی قبل، جامعه طرفداران کشتی به لرزه افتاذ. “چه مشکلی پیش آمده”، “چرا گیم پلی و تصاویر کمی منتشر شده”، به دلیل شنا کردن در آب های ناشناخته اولین انتشار بر روی نسل جدید، ۲K تصمیم گرفت که عرضه بر روی PlayStation 4 و Xbox One را از ۱۸ نوامبر به ۲۱ نوامبر منتقل کند. در ادامه با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 138 چهارشنبه 23 مهر 1393 نظرات (0)

امروز سازندگان Far Cry 4 یک تریلر فوق العاده را از بازی خود منتشر کرده اند که توصیه می کنیم حتما آن را در ادامه مطلب دانلود و یا تماشا کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 6,372
  • بازدید کلی : 155,249