loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 131 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

یکی از بحث هایی که همواره در مورد بازی های نسل هشتمی وجحود داردف کیفیت و نرخ فریم ریت آن ها می باشد. Assassin’s Creed : Unity نیز اولین نسخه ی این سری پر طرفدار است که به طور انحصاری بر روی نسل هشتم عرضه می شود و از این جهت کیفیت و نرخ فریم ریت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 119 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: گاهی بعد از گذشت مدت زیادی از انتشار یک بازی به صورت اتفاقی متوجه آن می‌شوم در حالی که باید برنامه منظمی برای تبلیغ گیم‌های ایرانی داشته باشیم.

محمد حسن نژاد بازدید : 97 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

زمان زیادی به عرضه یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین بازی های شرکت Activision یعنی بازی Call of Duty: Advanced Warfare نمانده است. این نسخه از بازی در دنیایی پیشرفته دنبال خواهد شد و در آن شاهد پیشرفت تکنولوژی و ابزار جنگی هستیم. این بازی همانند نسخه قبلی یعنی Call of Duty: Ghosts برای کنسول های نسل هشتمی و هفتمی و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد حسن نژاد بازدید : 111 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

اعداد و ارقام رسمی فروش سخت افزارها برای ماه سپتامبر هنوز اعلام نشده است اما به نظر می رسد که سونی ماه سپتامبر را نیز با وجود قدم های مهمی که مایکروسافت برای کنسول نسل هشتمی خود برداشته، با موفقیت پشت سر گذاشته است. طبق آمار VGChartz شرکت سونی در طی هفته ی منتهی به ۱۴ سپتامبر موفق به فروش ۱۷۸ هزار دستگاه PlayStation 4 شده است در حالی که مایکروسافت ۹۴ هزار دستگاه از Xbox One توانسته به فروش برساند.با ما در ادامه همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 100 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

مدتی می شود که کنسول های نسل هشتمی به بازار آمده و عناوین مولتی پلتفرم و یا انحصاری بسیاری را دریافت کرده اند. حال در این میان هستند سایت ها و نشریات بسیاری که اقدام به انتشار لیست های مختلفی از برترین بازی های نسل هفتم می کنند. مجله بسیار محبوب EDGE تصمیم گرفته است که آخرین نگاه خود را به نسل هفتم، در قالب یک لیست از ده بازی برتر، به نمایش بگذارد. برای تماشای این لیست با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 117 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

لیست فروش هفتگی عناوین انگلستان در این هفته هم منتشر شد که باز هم شاهد درخشش عنوان تازه وارد FIFA 15 در آن هستیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتر از جدول این هفته را مشاهده کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 131 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی طبق قراردادی که Konami انجام داده است، قرار بر این شده است که ۲۱ تیم از تیم های برزیلی در عنوان Pro Evolution Soccer 2015 حضور خواهند داشت. در ادامه مطلب با ما و نام این تیم ها همراه شوید.

محمد حسن نژاد بازدید : 122 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

تبلیغات یکی از معیار های اصلی برای موفقیت هر بازی بزرگی می باشد. اما این تبلیغات تا چه میزان می تواند برروی فروش یک محصول تاثیر گذار باشد؟شرکت اکتیویژن به تازگی عنوان Destiny، ساخته Bungie را روانه بازار کرد. عنوانی آنلاین و شوتر و به قول خیلی از طرفداران آن، خوش ساخت!اما تا چه میزان این عنوان توانست موفقیت کسب کرده و راه خود را برای ادامه بقا باز نگه دارد؟شاید بتوان گفت شرکت اکتیویژن، یک ندای وظیفه دیگر از نظر تامین منابع مالی خود روانه بازار کرده است.با نقد و بررسی Destiny در ادامه مطلب همراه شما خواهیم بود.

محمد حسن نژاد بازدید : 117 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی شرکت Konami در وبسایت رسمی ژاپنی خود بالاخره میزان نرخ فریم و رزولیشن بازی PES 2015 را اعلام کرد. با توجه به اعلامیه این شرکت بازی PES 2015 بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p/60FPS و بر روی Xbox One به صورت ۷۲۰p/60FPS اجرا می شود.

مطمئنا این خبر، خبری خوشایند برای دارندگان کنسول نسل هشتمی Xbox One نیست. همانطور که در جزئیات تصویر زیر مشاهده میکنید (زبان ژاپنی) PES 2015 همانند بسیاری از بازی های دیگر بر روی PS4 به صورت ۱۰۸۰p/60FPS اجرا می شود، این در حالی است که در کنسول رقیب (Xbox One) بازی با رزولیشن پایین ۷۲۰p و با نرخ فریم ۶۰ خواهد بود. رزولیشن ۷۲۰p بر روی Xbox One پایین است چرا که بازی بر روی PlayStation 3 که یک کنسول نسل هفتمی است به همین صورت یعنی با رزولیشن ۷۲۰p اجرا می شود.

بازی PES 2015 در تاریخ ۱۱ نوامبر برای پلتفرم های PC,Xbox One,Xbox 360,PS3 و PS4 عرضه خواهد شد. دمو بازی هم اکنون در دسترس دانلود است.

محمد حسن نژاد بازدید : 298 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در آخرین روز ماه سپتامبر برای کنسول های نسل هشتمی و PC عرضه شد و پس از گذشت یک روز از عرضه بازی، افرادی که به این بازی دسترسی داشته اند با انتشار تصاویری از نسخه های مختلف بازی بر روی کنسول های Xbox One و PS4 به همراه نسخه PC بازی، اقدام به مقایسه ی این بازی بر روی پلتفرم های مختلف کرده اند. ساعاتی پیش مقایسه ای تصویری از نسخه PC بازی با تنظیمات گرافیکی مختلف انجام شد، حال بین نسخه PC بازی در حالت تنظیمات Ultra با نسخه های PS4 و Xbox One بازی مقایسه تصویری صورت گرفته است.

محمد حسن نژاد بازدید : 105 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

در حالی که برخی از بازیکنان می خواهند که جنبه های مختلف به شکل دیگری باشند، Ubisoft اعتقاد دارد که در هنگام ساخت دنباله Watch Dogs باید مراقب تغییراتی که اعمال می کنند، باشند. نام Ubisoft مترادف با سبک جهان ازاد بوده، و شهرت خود را با سری هایی مانند Far Cry, Assassin’s Creed بدست آورده است.

محمد حسن نژاد بازدید : 122 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

 

سری ندای وظیفه سالیان بسیار درازی می باشد که در کنار بازیکنان قرار گرفته و هر ساله نسخه ای جدید از این فرنچایز منتشر می شود. اما نوآوری جدیدی در نسخه های جدیدتر دیده نشد و هر نسخه از نظر نمره ضعیف تر از نسخه های قبلی خود عمل کرد.اگر این موضوع ادامه پیدا می کرد، قطعا ندای وظیفه تعداد زیادی از طرفداران خود را از دست می داد. به همین دلیل اکتیویژن اقدام به ساخت یک ندای وظیفه متفاوت با هر آنچه ما در این سال ها دیده ایم کرد.عنوان Call Of Duty Advanced Warfare که چشم امید خیلی از طرفداران به آن دوخته شده است و حتی خیلی از کسانی که طرفدار سری ندای وظیفه نمی باشند، مجذوب عنوان تازه از این سری شده اند.با ما در ادامه مطلب همراه باشید...

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 930
  • بازدید سال : 6,247
  • بازدید کلی : 155,124