loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 99 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

سونی جزو اولین تولید کنندگانی بود که به فکر ساخت تلفن ضدآب افتاد. از کیفیت بالای بدنه‌ی پرچمداران سونی زیاد می‌شنویم و حالا داستانی دیگر داریم درباره‌ی اکسپریا Z2. تلفنی که می‌تواند ساعت‌ها زیر آب، سالم باقی بماند.

محمد حسن نژاد بازدید : 141 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

GTA:V عنوانی که دل هر گیمری را اشوب میکند کسانی مثل من که با PC بازی میکنند میدانند یعنی چه یک و نیم ســــال تاخییر برای انتشار نسخه PC و قبل ان شایعه پراکنی ها و شاید کسانی هم باشند مٍثل من که حتی نسخه های ازمایشی و بتا را دانلود کرده و بعد از ان فهمیده اند سرشان کلاه رفته است ولی هنوز هم با امید و چشم های خیره به تریلر ها و عکس ها از بازی توجه میکنند و صبر میکنند من خیلی خوش حالم که عنوان GTA:V یک و نیم سال تاخییر خورد چون که اگر مثل شرکت های دیگر در 7 یا 8 ماه بازی را میساخت قطعا نتیجه ای غیر از پاک شدن ان بازی بعد چند ثانیه  نخواهد گرفت پس همه باید خوشحال باشیم تا این عنوان بی نظیر را تجربه کنیم!

در ادامه با ما همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 111 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

این بازی پانزدهمین نسخه ی این بازی می باشد، تعداد تیم های این بازی نسبت به نسخه ی قبلی آن بسیار زیاد شده است به طوری که تقریبا 30 تیم جدید از باشگاه های پرطرفداران به این بازی اضافه شده است.

بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و هر بازی گرافیکی حتما حجم بالایی نیز دارد.

همراه با لینک دانلود  آپدیت بتا

و سیستم مورد نیاز

محمد حسن نژاد بازدید : 320 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

دزدان دریایی بر جزایر دریای کاراییب حکفرما شده و یک جمهوری بی قانون را پایه گذاری کرده اند. در میان این بی قانونی یک کاپیتان مهیب و جوان به نام Edward Kenway وجود دارد که رفتارش احترام همه ی دزدان دریایی حتی یاغی ترین و مهم ترین افراد آنها مانند Blackbeard را بر انگیخته،اما همین رفتار ها او را به جنگی بزرگ می کشاند که ممکن است همه ی آنچه را که دزدان دریایی ساخته اند ویران کند.

محمد حسن نژاد بازدید : 187 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

این بازی چند روز پیش منتشر گردید. Metal Gear یک بازی رایانه‌ای در سبک اکشن مخفی‌کاری است که توسط کوجیما پروداکشن ساخته شده، و در مارس ۲۰۱۴ بوسیله شرکت کونامی (Konami) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ایکس‌باکس وان منتشر شده‌است. این بازی نهمین بازی از مجموعه متال گیر و اولین بازی از این مجموعه است که در سبک دنیای آزاد ساخته خواهد شد. گراند زیروز به عنوان نیمه اول بازی متال گیر سالید ۵ و مقدمه‌ای برای بازی بعدی یعنی متال گیر سالید ۵: فانتوم پین است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 113 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

GTA V هم امروز در حال و هوای کریسمس است. به طوری که برای GTA V Online، سلاح های جدید و ماشین و اسکین های کریسمسی اضافه شده است.

تصاویر در ادامه مطلب

محمد حسن نژاد بازدید : 96 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

زنان به دلیل نوع خاص ارتباط بین بخش‌های مختلف مغزشان از توانایی بهتری برای انجام استدلال‌های کامپیوتری برخوردار هستند...

محمد حسن نژاد بازدید : 208 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

آمار پیش خرید یک بازی، می تواند پیش بینی مناسب و خوبی بر موفقیت آن در بازار باشد. به پایان سال ۲۰۱۴ نزدیک و به آغاز یکی از بزرگ ترین سال های بازی های ویدئویی نزدیک می شویم؛ ۲۰۱۵٫ در چند ماه آینده، عناوین بزرگی چون The Order: 1886 و The Witcher 3: Wild Hunt عرضه خواهند شد و حال آمار بیشترین پیش خرید بازی ها در ایالات متحده توسط VGchartz منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 114 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

GTA V در ژاپن بسیار محبوب است. در زمان انتشار، فروش PS3 در هفته اول ۳۶۰,۱۱۵ نسخه و پلتفرم Xbox 360 با فروش ۲۶,۶۱۲ نسخه ای همراه بود؛ البته باید توجه داشت که کنسول قدیمی مایکروسافت در این کشور محبوب نیست. هفته قبل و بر روی PS4، بازی ۸۱,۶۵۹ نسخه فروخت اما Xbox One نتوانست تبدیل به موفقیتی در فروش برای راک استار کشور در ژاپن شود.

محمد حسن نژاد بازدید : 109 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

در جریان جلسه پرسش و پاسخ اخیر Rockstar، این کمپانی تایید کرد که سیستم مورد نیاز رسمی نسخه PC عنوان Grand Theft Auto V هفته آینده اعلام خواهد شد. 

محمد حسن نژاد بازدید : 150 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

شوفر یک بازی مستقل ایرانی به سبک ریسیگ است که بتازگی توسط استودیو ژووری مانگ تولید آن به پایان رسیده؛ از ویژگی های این بازی می توان به گیم پلی جذاب و شبیه سازی شده بر اساس قوانین واقعی فیزیک و انجام آن در محیط های کوهستانی زاگرس ، بهره بری از تکنولوژی اسکن سه بعدی برای طراحی اتومبیل های در دسترس ، تخریب پذیری کاملا داینامیک اتومبیل ها نسبت به شدت و زاویه ضربه ها ، استفاده از  طیف جدیدی از موسیقی بومی هر منطقه موسیقی و از لحاظ ریتمیک در موازات با گیم پلی اشاره کرد.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 6,362
  • بازدید کلی : 155,239