loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 164 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

فوتبال یک ورزش متناقض است. فوتبال یک فرهنگ است که خود را به بهترین شکل ممکن از طریق رقابت های میان جوامع مختلف معرفی می کند و همچنین باعث افزایش جهانی سازی یا گلوبالیسم می شود؛ به طوری که هیچ سرگرمی به اندازه فوتبال توانایی این کار را ندارد. دنیایی که میلیون ها شرکت کننده را در خود جای می دهد و هنوز از طریق حمایت های طرفداران خود ادعا می کند که ارتباط ویژه ای با مردمان عادی برقرار کرده است. یک بازی تیمی با الگو ها و شکل های قابل پیش بینی که خود باعث ایجاد منحصر به فردی غیر قابل پیش بینی می شود .

محمد حسن نژاد بازدید : 125 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

انقلابی به وجود آمده است. چه کسی انتظار چنین انقلابی را داشت؟ بدون شک همه شگفت زده شده اند چرا که کسی انتظار چنین عظمتی را نداشت. بدون هیچ تردیدی، چنین قدرتی تا کنون باور نکردنی و صد البته چنین عظمتی تا کنون غیر ممکن بوده است ولی یک شرکت، یک سازنده آن را ممکن کرد. یک عنوان که نامش جهان را گرفت و پیر و جوان را مجذوب خود کرد. بله این قدرت نمایی پرشکوه “Rockstar” است. عظمتی که غیر قابل انکار است؛ عنوان “ GTA IV“.

محمد حسن نژاد بازدید : 179 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (1)

از همان سال ۲۰۰۷ که اولین نسخه ی سری Assassin’s Creed روانه ی بازار شد و با فروش و استقبال بی نظیری رو به رو شد، انتظار می رفت که یوبی سافت این عنوان را گسترش دهد و به یک فرانچایز تبدیل کند. در حالی که انتظار می رفت چند سال از عرضه ی نسخه ی اول بگذرد تا نسخه ی دوم عرضه شود، در کمال حیرت یوبی سافت دو سال پس از عرضه ی نسخه ی اول، نسخه ی دوم را نیز روانه ی بازار کرد که با تغییرات شگرف خود توانست همگان را مجذوب خود کند.

محمد حسن نژاد بازدید : 112 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

“سخت ترین تصمیمات زندگی آن هایی هستند که شما را مجبور می کنند عقاید معنوی خودتان را زیر سوال ببرید. انتخابم مرا به اینجا کشانده، ایستادن در برابر افرادی که زمانی برادرانم بودند. تاریخ شاید از من به عنوان یک خائن، شورشی و یا مرتد یاد کند… اما نهایتا، مهم نیست که تاریخ چگونه مرا به یاد می آورد… مهم این است که من عقاید خود را دنبال کردم!”

محمد حسن نژاد بازدید : 384 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (2)

شرکت DC یکی از مشهورترین ناشران کمیک در سراسر جهان است و مطمئنا همه ی شما حداقل نام شخصیت های کمیک های این شرکت نظیر بتمن و سوپرمن به گوشتان خورده است. اما در این میان، بتمن به دلیل فضاسازی خاص خود، ساخت فیلم های عالی توسط کریستوفر نولان و صد البته به دلیل ساخته شدن سری بازی های Arkham به محبوبیت بسیار بالایی رسیده اند. در ادامه به شرح و بررسی مطالبی که از جدیدترین و البته آخرین عنوان این سری یعنی Batman: Arkham Knight رونمایی شده است، می پردازیم.

محمد حسن نژاد بازدید : 125 چهارشنبه 30 مهر 1393 نظرات (0)

EA Sports بهینه ساز جدیدی برای بازی FIFA 15 منتشر کرده است که در حال حاضر برای نسخه های PC، PS4 و Xbox One این بازی قابل دریافت می باشد. طبق اعلام EA Sports این بهینه ساز به تعدیل و ارتقای عملکرد دروازه بان ها، سیستم شوت زنی و تکنولوژی خط دروازه کمک می کند.

محمد حسن نژاد بازدید : 96 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

بازیکنان FIFA 15 ممکن است وجود خطاهایی که در زمان نقل و انتقال بازیکنان در بخش FIFA Ultimate Team رخ می دهد را متوجه شده باشند. این مشکل عموماً برای نسخه Xbox One بازی FIFA 15 به وجود آمده است. شرکت EA نیز وجود این خطاها را در بازی تأیید کرده است.

محمد حسن نژاد بازدید : 2107 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

ابا توجه به اینکه تعداد زیادی از کاربران سایت از کندی ، اسلوموشن ، لگ و تیک زدن های متوالی بازی Watch Dogs شاکی بودند ، تصمیم گرفتیم در این پست راهنمای تنظیمات بهینه بازی و حل این مشکل را به صورت ویدیویی و متنی برای شما عزیزان قرار دهیم. بسیاری از گیمرها با وجود داشتن سخت افزار قوی بازهم این مشکل را دارند. ما در این مطلب نحوه تنظیم کردن Display و Graphic Quality در Settings بازی Watch Dogs برای شما به صورت کاملا مفصل شرح میدهیم تا دیگر با مشکل کندی و لگ بازی روبرو نشوید.با ما در ادامه همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 121 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که با هدف تأکید بر پیشرفت جهش‌دار این مجموعه به سوی «جهانی مبتنی بر ابزارهای همراه و خدمات اینترنتی» نسخه جدید سیستم عامل ویندوز را با یک شماره جهش، به جای ویندوز ۹، «ویندوز ۱۰» خواهد نامید.با ما در ادامه همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 142 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

اگر شما نیز هوادار سبک  Fighting هستید، بدون شک جدید ترین نسخه در حال ساخت بازی Tekken را می شناسید. پس از عرضه Tekken Tag tournament 2، نسخه جدید دوباره به حالت شمارشی گذشته خود بازگشت و جدید ترین نسخه آن Tekken 7 نام گرفت. حال امروز خبری مبنی بر نسخه ارکید بازی منتشر شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 102 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

هر چند این هفته شیاطین نتوانستند فوتبالیست ها را برایآمار کلی فروش بازی ها در کشور انگلستان کنار بزنند، اما ظاهرا در آمار تفکیک شده موفق تر عمل کرده اند زیرا The Evil Within اکثرا اول است. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 606 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

بازی ایرانی بازگشت کتیبه کوروش توسط تیم آریا گیم تکنولوژی در سبک اکشن سوم شخص با موتور UDK ساخته شده است و داستان آن پیرامون شخصی به نام مازیار است که مهارت های زیادی دارد و...

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 6,334
  • بازدید کلی : 155,211