loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 127 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید، تنها چند ساعت تا انتشار یکی از پر انتظار ترین بازی ها یعنی Assassin’s Creed Unity مانده است. البته گرچه این بازی هم اکنون توسط بسیاری از فروشگاه ها لیک شده است، اما افراد بسیاری هنوز منتظر عرضه این بازی هستند. حال امروز منتقدان دست به انتشار نقد و بررسی ها و نمرات این بازی زدند که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب از آن ها مطلب شوید.

محمد حسن نژاد بازدید : 137 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (1)

یازدهمین ماه، ماه نوامبر، از سال ۲۰۱۴ یکی از پر بارترین ماه ها برای طرفداران بازی است. ماه نوامبر به خصوص در دهه دوم و سوم، یکی از ماه هایی است که مورد انتظارترین و پرطرفدارین عناوین بازی و فرانچایزها در آن به صورت رسمی عرضه می شوند. تا به این جای ماه نوامبر شاهد عرضه بازی Call of Duty: Advanced Warfare بر روی پلتفرم های مختلف بودیم و در هفت روز آینده نیز عناوین پرطرفداری مانند Assassin’s Creed: Unity، Assassin’s Creed: Rogue، PES 2015، Halo: The Master Chief Collection و چندین عنوان دیگر خواهیم بود. در ادامه با لیست کامل بازی هایی که برای هر پلتفرم در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ نوامبر عرضه می شود همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 195 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

در جشنواره BlizzCon 2014 امسال، Blizzard Entertainment با دست پر آمد و شاهد نمایش دلچسبی از این شرکت کهنه کار بودیم. اگر شما افتتاحیه این مراسم را از دست داده اید مشکلی نیست. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا آن را تماشا و یا دانلود کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 113 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

مدتی پیش بود که یوبیسافت، سازنده بازی Far Cry 4 جزئیات Season Pass این بازی را به همراه تریلر مخصوص به آن، منتشر کرد. طبق آن خبر، بازی (فقط برای دارندگان Season Pass بازی) دارای ۴  DLC خواهد بود. که شامل DLC های The Syringe؛ Hurk Deluxe Pack؛ Overrun و Vally of The Yetis می شد. و طبق ترتیب آن، Vally of The Yetis اولین آن ها بود. امروز این شرکت، اولین تریلر این DLC را منتشر کرده است که ما آن را برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 1514 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (2)

بعضی از فیفا دوستان در سایت های مختلف پیشنهاد گذاشتن تنظیمات فعال سازی شوک سمت راست را کردند ولی مدیران اهمیت ندادند ولی من برای شما میزارم خودمم دارم از این برنامه استفاده میکنم

محمد حسن نژاد بازدید : 141 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

نوید برهانی با قهرمانی در مسابقات ” ای اِس دبلیو سی” ایران توانست جواز حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه تحت همین عنوان را کسب کند. او در مجموع ۳۲ بازیکن که در قالب ۴ گروه باهم رقابت می‌کردند توانست از مرحله گروهی در گروه “سی” بالا بیاید. در مرحله حذفی ابتدا از سد لارس گکوربورگ سوئدی گذشت و ۶ بر ۲ پیروز شد.

محمد حسن نژاد بازدید : 139 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با نقد یکی دیگر از بازی های کامپیوتری با شما هستیم.

این بار عنوانی را معرفی میکنیم که وقتی منتشر شد صر و صدای زیادی را بر پا کرد و همه ی گیمر هارا خوشحال کرد این عنوان هیتمن (Hitman) نام دارد. یک بازی سبک مخفی کاری و اکشن که واقعا ارزش بازی کردن را دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

 
محمد حسن نژاد بازدید : 136 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

سخت است، خیلی سخت …اینکه عمر خود را صرف نجات دنیا از چندین جنگ اتمی کنید؛ ولی هر روز هزاران موشک به خودتان برخورد کند و کسی نباشد نجاتتان بدهد. بله این داستان زندگی من است. زندگی برای من تنها یک معنی دارد…درد. و به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 153 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

Fifa 15 که چندی پیش معرفی شد، هنوز در فروشگاه ها موجود نیست [عرضه نشده] اما Electronic Arts در حال کار بر روی Fifa 16 می باشد. آقای Peter Moore – رئیس شرکت EA – در این خصوص زمانی که وب سایت معتبر ComputerAndVideoGames.Com در حال مصاحبه با ایشان بودند...

محمد حسن نژاد بازدید : 127 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

 شرکت Capcom به تازگی یک سری تصاویر جدید را از بازی ترسناک خود منتشر کرده است که همگی در ادامه مطلب موجود می باشند.

محمد حسن نژاد بازدید : 83 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

بازیکنان ممکن است با دیدن هوش مصنوعی Far Cry 4 غافلگیر شوند. هوش مصنوعی به تمام جهان آزاد دسترسی داشته و از تمامی ابزارهایی که بازیکنان قادر به استفاده از آن ها هستند، نیز بهره می برند. در مصاحبه ای با Dan Hay، تهیه کننده اجرایی Far Cry 4، توضیحاتی در مورد سطح جدید هوش مصنوعی داده است.

محمد حسن نژاد بازدید : 125 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

همانطور که بسیاری از شما می دانید، دیشب بود که تریلری از گیم پلی بازی GTA V در کنسول های نسل هشتم و PC منتشر شد. البته به همراه تعدادی تصاویر. روزی که تاریخ انتشار بازی GTA V با انتشار تصاویری از آن اعلام شد، تعدادی از کاربران سایت GTAForum فایل های گیفی را درست کردند که نخسه های نسل هشتمی و هفتمی آن را مقایسه می کرد. امروز نیز چنین اتفاقی رخ داده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 1,013
  • بازدید سال : 6,330
  • بازدید کلی : 155,207