loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 152 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

بی شک دنیای سخت افزار در بخش پر طرفدار کارت گرافیک در چند سال اخیر، محصولات پرطرفدار و قدرتمند را به خود دیده است. GTX Titan نیز شامل همین قاعده است. چرا که با معرفی اش توانست انقلابی را در دنیای کارت گرافیک بوجود آورد. قدرت و سرعت بالا در عین حال قیمتی گران، باعث شده تا کمتر کسی پیدا شود که خانواده GTX Titan ها را نشناسد. Titan و Titan Black و Titan Z در خانواده Titan ها حضور دارند و ظاهرا شاهد تولد فرزندی دیگر بنام GTX Titan II نیز در خانواده خود هستند.با ما در ادامه مطلب همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 226 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

سال ۲۰۰۷ عنوانی در جریان E3 منتشر شد که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که روزی به یکی از محبوبت ترین، پول ساز ترین و هم چنین جنجالی ترین عناوین دنیای بازی های رایانه ای تبدیل شود. در آن سال، جید ریموند به عنوان مدیر عامل استودیو Ubisoft Montreal عنوانی را با نام Assassin’s Creed معرفی کرد. عنوانی که در دوران قرون وسطی روایت می شد اما مهم ترین نکته ی آن، گیم پلی بدیع و تازه ی آن بود که شامل مبارزات سریع و بالا رفتن از ارتفاعات می شد و همین باعث شد که از همان زمان این عنوان علاقه مندان زیادی را جذب کند.به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد حسن نژاد بازدید : 118 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی Amazon UK لیستی از عناوینی که پیش فروش آن ها در جریان برگزاری Gamescom 2014، افزایش قابل توجهی داشته است، منتشر کرده است که در صدر آن ها عنوان FIFA 15 منتشر شده است که نکته ی قابل توجه درباره ی آن، این است که نسخه ی FIFA 15 Ultimate Team Edition رتبه های اول تا سوم از پلتفرم های مختلف را به خود اختصاص داده است.

 

۱٫ FIFA 15 Ultimate Team Edition (PS4)
۲٫ FIFA 15 Ultimate Team Edition (Xbox One)
۳٫ FIFA 15 Ultimate Team Edition (Xbox 360)
۴٫ FIFA 15 (PS4)
۵٫ Call of Duty: Advanced Warfare – Day Zero Edition (Xbox One)
۶٫ Call of Duty: Advanced Warfare – Day Zero Edition (PS4)
۷٫ The Sims 4 – Limited Edition (PC DVD)
۸٫ Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition (PS4)
۹٫ FIFA 15 (Xbox 360)
۱۰٫ Kingdom Hearts HD 2.5 Remix Limited Edition (PS3)

نسخه ی جدید Call of Duty : Advanced Warfare  یعنی Day Zero نیز با توجه به نمایش های هیجان انگیز این بازی، رتبه های پنجم و ششم را در اختیار دارد.

محمد حسن نژاد بازدید : 146 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

جنگل تاریک و شاخه های درختان در هم تنیده شده است، باد سردی به آرامی خودش را از لا به لای درختان عبور می دهد و راهش را پیدا می کند. رنگ سفید برف ها زمین را پوشانده است و با سیاهی شب، تضاد زیبایی را ساخته است. سیاه و سفید همیشه روبروی هم بدون این که هیچ کدام بر دیگری غلبه کند. گهگاه صدای ترق ترق شاخه های خشک شنیده می شود، که ناشی از حرکت حیوان های کوچک جنگل است. قطرات ریز منجمد شده ی برف روی اجسام خود نمایی می کند و در این هوای سرد، نفس های گرم حیوانات، خودشان را نشان می دهند. کم کم رد پای دو مرد در برف هویدا می شود. دو مردی که آمده اند، تا سرمای زمستان را به گرمای تابستان تبدیل کنند، دو مرد بی احساس، پر از انگیزه، پر از شور. هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند، مانع آن ها شود. وجودشان سراسر نیرو است، نیرویی که می میراند، تا آرام بگیرد. همه حیوانات متوجه این موضوع شده اند و تا چند صد متری شان پرنده پر نمی زند. آن ها هم فهمیده اند، که تا دقایقی دیگر مبارزه ای آغاز خواهد شد، که سرمای زمستان و سیاهی شب هم نمی تواند، مانع آن باشد. مبارزه ای که سراسر خون و فلز است و سرانجام خوشی نخواهد داشت.

محمد حسن نژاد بازدید : 94 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

E3 2014 با تمامی فراز و نشیب ها، نمایش های کوچک و بزرگ، خیره کننده و نا امید کننده به پایان رسید و حال تنها امید بازیکنان به عناوین به نمایش در آمده در آن باقی مانده است. در حالی که به اعتقاد سایت های دیگر و بسیاری از طرفداران عناوین بزرگی چون Assassin’s Creed : Unity، Batman : Arkham Knight، The Witcher 3 : Wild Hunt، The Division و … بهترین نمایش های E3 بودند، Evolve تمامی جوایز را درو کرد...ادامه مطلب

محمد حسن نژاد بازدید : 164 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

در حال بررسی خانه ی مورد نظر بودیم … کل تیم در تلاش بود تا گروگان را بیابیم… پس از بررسی بسیار، به وسیله ی دوربین مخصوصمان، توانستیم محل گروگان را بیابیم ولی گروگان گیر ها متوجه ی دوربین ما شدند و آن را نابود کردند …به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد حسن نژاد بازدید : 274 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

بازی ایرانی سالهای سیاه روایتی در طهران و لندن در قالب یک بازی ادونچر سینمایی سوم شخص open world ( دنیای باز) از دوران سیاه و تلخ سال ۱۳۳۲ است. سالهای سیاه یکی از بزرگترین پروژه های استودیو بازی سازی راسانا شکوه کویر می باشد که ۳ سال تمام وقت بر روی آن کار کرده و در نهایت این عنوان را برای انتشار تا پایان ماه آینده آماده کرده اند.به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد حسن نژاد بازدید : 165 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)
 

امروز توسط سایت Videocardz، تصاویر از دو کارت گرافیک جدید شرکت انویدیا یعنی GTX 980 و GTX 970 منتشر شد که قابلیت های جدید این کارت گرافیک هارا به کاربران نشان میداد. اما در این بین، تصاویری هم از بازی Assassins Creed Unity منتشر شد که کیفیت گرافیکی بازی را مقایسه می کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 133 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

چند وقتی بود که اطلاعات کمی از بازی Battlefield: Hardline به بیرون درز پیدا می کرد ولی حال چهار تصویر جدید از این بازی منتشر شده است که می توانید در ادامه این تصاویر را مشاهده کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 141 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی. به ادامه مطلب مراجعه کنید


 

محمد حسن نژاد بازدید : 145 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

با نزدیک شدن به زمان عرضه ی یکی از بهترین و پر طرفدار ترین عناوین ورزشی سال یعنی FIFA 15، به تازگی لیست نمرات و نقد های این عنوان منتشر شده است که حاکی از آن است که یک عنوان مناسب دیگر از این سری است که نمرات نسبتا خوبی نیز دریافت کرده است.

 

GameSpot همچنان طبق رویه ی همیشگی خود که به تمامی عناوین نمره ی ۸ را اعطا می کند، این عنوان را نیز با نمره ی ۸ بدرقه کرده است. دیگر وبسایت مشهور جهان یعنی IGN نیز نمره ی ۸٫۳ را به بازی داده است. از سوی دیگر وبسایت Game Informer نیز نمره ی بالای ۹٫۳ را به بازی اعطا کرده است و آن را بهترین عنوان این سری دانسته است. لیست کامل نمرات بازی در زیر قابل مشاهده است :

Gamespot – ۸
IGN – ۸٫۳
Eurogamer – ۷
Game Informer -9.25
CVG – ۹
God is a Geek – ۸
Bleacher Report – ۹٫۱
Covering the Spread – ۸
Digital Spy – ۴/۵
SportsKeeda – ۸٫۵
Eurogamer.de – ۹/۱۰
TSA – ۹
Videogamer – ۷

در واقع عنوان فیفا ۱۵ را می‌توان پُلی در مسیر تکامل این سری دانست، اگر با موفقیت از این کوره راه گذشت، می توان آن را قدرت مطلق بازی های ورزشی در جهان دانست. با پیشرفت هایی که سازندگان قرار است در این عنوان بگنجانند، امید است تا با عنوانی انقلابی همانند فیفا ۱۲ طرف باشیم. طرفداران تا چند ماه دیگر باید نفس ها را در سینه ی خود حبس کنند و انتظارات خود را در حد مطلوبی نگه دارند، تا اواخر ماه سپتامبر شاهد طلوع دوباره ی یک خورشید باشند. FIFA 15 در تاریخ ۲۳ سپتامبر در آمریکای شمالی و ۲۶ سپتامبر در اروپا برای پلتفرم های PC، ۳DS، Ps Vita و کنسول های نسل هفتم و هشتم در دسترس می باشد.

محمد حسن نژاد بازدید : 204 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (1)

به تازگی Lionel Raynaud که از کارکنان بلند پایه استودیو خلاق Ubisoft Montreal است، در مصاحبه ای تازه اعلام کرده است که از بازخورد های Watch Dogs در میان منتقدان و حتی مخاطبان راضی نبوده اند و نسخه ی دوم حتما دچار تغییرات اساسی خواهد شد.

 

ما به خوبی از بازخورد های این بازی آگاه هستیم بنابراین مطمئن باشید که تغییرات اساسی بر روی نسخه ی بعدی این بازی صورت خواهد گرفت. در زمان ساخت بازی ما تصور می کردیم که Watch Dogs دارای پتانسیلی چون سری Assassin’s Creed برای تبدیل شدن به یک عنوان پر طرفدار است اما مدتی بعد از عرضه ی بازی متوجه شدیم که این تصور اشتباه بوده است. حال  باید تلاش کنیم کاری که با سری Assassin’s Creed انجام دادیم را برای Watch Dogs نیز انجام دهیم تا به آن درجه از محبوبیت و کیفیت برسد که مهم ترین آن ها صرف زمان بیشتری برای ساخت بازی است. ما با جاه طلبی های کمتری به سراغ ساخت نسخه ی دوم و استفاده از فناوری های جدید می رویم و سعی می کنیم با ترکیب عناصر قدیمی و جدید، یک تعریف مجدد ایجاد کنیم تا Watch Dogs 2 یک عنوان کامل متاوت باشد.

Watch Dogs عنوانی جهان ازاد و اکشن بود که در ۲۷ می ۲۰۱۴ راهی بازار شد ولی مورد توجه منتقدان قرار نگرفت و در واقع نتوانست انتظارات بالایی که از این عنوان وجود داشت را بر آورده کند و با متای ۸۰ به کار خود پایان برد.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 912
  • بازدید سال : 6,229
  • بازدید کلی : 155,106