loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 207 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

عنوان GTA V یک ماه پیش برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بازیکنان زیادی Easter Egg هایی بسیار جالب را در بازی کشف کردند. به عنوان مثال در نسخه های جدید می توان به هرگونه حیوان (ببر، کوسه، سگ، خوک، شاهین، مرغ و …) تبدیل شد، که برای این کار بازیکن نیاز به پیدا کردن ۲۷ نوع گیاه Peyote در بازی دارد.

محمد حسن نژاد بازدید : 158 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

شاید دیوانگی و جنون در نگاه اول تعابیر ساده‌ای داشته باشند؛ تعابیری پیرامونِ شخصی جن‌زده یا دیوصفت که از آسیب رساندن به محیط و انسان‌های اطرافش نهایت لذت را می‌برد. این واژه‌ی ناپسند می‌تواند جلوه‌گاه دنیای یک انسان مریض و سرخورده همچون دیوانه‌ای مانند Joker باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 138 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

سری بازی های NBA 2K را می توان به نوعی معروف ترین و البته بهترین سری شبیه ساز بسکتبال دانست. این سری از همان ابتدا به عنوان سلطان بلامنازع بسکتبال در میان بازی های کامپیوتری شناخته می شد و به خصوص در این سه چهار سال اخیر با نبود یا ضعف رقیبش _یعنی NBA Live_ بیش از همیشه مورد توجه واقع شده است. در ادامه به بررسی نسخه نسل بعدی NBA 2K15 پرداخته و در این میان، نگاهی کوتاه بر نسخه نسل قبلی آن نیز خواهیم داشت…

محمد حسن نژاد بازدید : 136 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

امروز پس از مدت ها انتظار بالاخره بازی GTA V به صورت رسمی از سوی راک استار در بعضی از کشور ها منتشر شد و توانست از استقبال بی نظیری برخوردار شود. حال اگر علاقه دارید تا تفاوت های میان دو نسخه PS4 و Xbox One را مشاهده کنید، ما یک ویدئو رسمی از مقایسه این دو نسخه را آماده کرده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دانلود کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 104 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

خیلی از ما جدیدترین شاهکار شرکت Rockstar یعنی Grand Theft Auto V را دوست داریم. عنوانی که توصیف عظمت، گیم پلی و توجهی که به ساخت آن شده است غیر ممکن می باشد. در این میان یکی از مهمترین گزینه ها، جزئیات ریز و درشت بسیار زیادی است که در آن به کار رفته شده. گاهی برخی از آنها به قدری سریع از کنار ما می گذرند که توجه به آنها مشکل است. آیا دوست دارید این لحظات را در صحنه های آهسته تماشا کنید؟ پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 103 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

امروز یک خبر بسیار شوکه کننده بدستمان رسیده است. طبق گزارشی که اعضای گروه ۳DM منتشر کرده اند، قفل جدیدترین سیستم DRM با نام Denuvo سر انجام کرک شد. برای جزئیات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 133 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

چند سالی می شود که یکی از عناوین معروف (در زمان گذشته) طرفداران خود را از دست داده و از ریشه های اصلی خود در میان بازی های ورزشی و شبیه ساز خارج شده است. این فرانچایز معروف، سری بازی های PES است که از زمان کودکی جزء یکی از دوستان و رفقای بی کلک می باشد! بعد از عرضه چندین سری از این بازی شبیه ساز معروف، شاهد خارج شدن این عنوان از ریشه های اصلی خود که در سبک ورزشی و شبیه سازی ورزش فوتبال می باشد بوده ایم.با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 168 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

برای بسیاری از افراد جای سوال دارد که بهترین بازی ساخته و عرضه شده چه می باشد؛ اما پاسخ این سوال به این سادگی ها نیست چرا که مجمعی کلی برای شناسایی بازی های برتر وجود ندارد. در این میان، بعضی از وب سایت ها که به Review Aggregator معروف هستند، نقد و بررسی های رسانه ها و منتقدها را جمع آوری کرده و بر اساس سیستمی، یک امتیاز کلی به بازی می دهند. از این وب سایت ها می توان به Rotten Tomatoes و IMDb اشاره داشت. Metacritic نیز یکی دیگر از سایت های معروف این زمینه است که نسبت به سایرین، تمرکز بیشتری بر روی بازی های ویدئویی دارد بطوری که امتیازهای جمع شده تمامی بازی ها را می توانید در این مرجع مشاهده کنید. این سایت مورد قبول بسیاری از بازیکنان و یکی از معیارهای اصلی آن ها برای انتخاب بازی های مورد نظر است که به اصطلاح امتیازات جمع آوری شده بازی ها را “متا” می گویند. در این مقاله به ۲۵ بازی برتر بر اساس نمرات وب سایت Metacritic می پردازیم.

محمد حسن نژاد بازدید : 120 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

چند روز تا عرضه یکی از محبوب ترین عناوین از سوی راک استار یعنی بازی GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی نمانده است. حال امروز راک استار به صورت رسمی لیست تروفی های این بازی پر طرفدار را برای کنسول نسل هشتمی PS4 منتشر کرد که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن ها را به صورت فارسی دریافت کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 114 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (0)

همان طور که می دانید عنوان Pro Evolution Soccer 2015 به انتشار رسید و به نظر نمرات خوبی را کسب کرد و توانست طرفداران خود را راضی نگه دارد. به تازگی اعلام شده است که نسخه دمویی از این عنوان در استیم در دسترس قرار گرفته است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 101 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

چند سالی است که اصطلاح فرانچایز سالیانه در دنیای بازی های رایانه ای باب شده است و علت آن نیز عرضه ی سالیانه ی عناوین بزرگی است که خود به تنهایی با سودی که به دست می آورند، می توانند بودجه ی یک شرکت بازیسازی را تامین کنند اما مسئله کمی پیچیده تر است زیرا این عناوین سالیانه دارای اصالت اولیه ی خود نیستند و روز به روز ضعیف تر می شوند و انتقادات بیشتری بر آن ها وارد می شود. در حال حاضر دو کمپانی بزرگ صنعت بازی های رایانه ای یعنی Activision و Ubisoft به عرضه ی سالیانه ی عناوین بزرگ خود یعنی Call of Duty و Assassin’s Creed روی آورده اند که البته Activision سابقه ی طولانی تری در این زمینه دارد زیرا از سال ۲۰۰۳ تا کنون به طور سالیانه یک نسخه از سری Call of Duty عرضه می شود.

محمد حسن نژاد بازدید : 116 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (1)

شرکت کونامی، ناشر و سازنده بازی Pro Evolution Soccer، ویدئویی از حالت های بازی جدید آخرین نسخه از این سری، PES 2015، منتشر کرده است.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 1,047
  • بازدید سال : 6,364
  • بازدید کلی : 155,241