loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 109 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (4)

تعداد افرادی که دموی FIFA 15 را دانلود و بازی کرده اند آن قدر زیاد است که باعث ثبت رکوردی در کارنامه ی این فرانچایز برای EA Sports شده است. بر اساس آمار Electronic Arts حدود ۵٫۵ میلیون نفر در سرتاسر جهان اقدام به تجربه ی این بازی بر روی یک یا چند پلتفرم کرده اند. این عدد بیشترین تعداد دموی بازی شده در تاریخ EA Sports را نشان می دهد.

David Rutter، از اعضای EA Sports، اذعان کرده است:

“اعتقاد داریم که در FIFA 15 یک بازی ساخته ایم که عمیق ترین و حساس ترین گیم پلی به واکنش ها را در بین تمامی عناوین منتشر شده از فرانچایز FIFA به ارمغان می آورد.”

نقدها و نمرات منتشر شده از این بازی نیز مثبت بوده و نوید شبیه ساز خوبی از فوتبال را به طرفداران FIFA می دهد.

بازی FIFA 15 در در حال حاضر در آمریکای شمالی و برای پلتفرم های Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PlayStation 3 و PC در دسترس می باشد. همچنین این بازی در روزهای ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) در اروپا و ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در بریتانیا عرضه می شود.

به علاوه نسخه ای از این بازی بر روی Wii، ۳DS و PS vita نیز در دسترس می باشد.

محمد حسن نژاد بازدید : 123 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Watch Dogs: Bad Blood در تاریخ ۲۳ سپتامبر برای دارندگان season pass و در تاریخ ۳۰ سپتامبر به صورت جدا عرضه می شود. با اینکه پروتاگونیست بازی اصلی Aidan Pearce بود، در این DLC بازیکنان می توانند در قالب هکر دوست داشتنی T-Bone قرار بگیرند. علاوه بر شخصیت جدید، ماموریت ها، سلاح ها، و مکان های جدیدی اضافه خواهد شد. Aurelien Chiron، طراج بازی Bad Blood و David Theriault، مدیر تولید Watch Dogs، در مصاحبه ای در مورد این محتوای دانلودی توضیحاتی داده اند.

محمد حسن نژاد بازدید : 150 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

دیگر کاملا واضح است که این روزها، بازار تلفن های هوشمند و مخصوصا پرچمداران بسیار داغ است. با این حساب بی شک یکی از جنجال آفرین ترین گوشی هایی که به بازار کشور ما هم راه یافت همین LG G3 است. پرچمدار جدید شرکتی که در اینجا تقریبا هیچ کس آن را در زمینه موبایل، موفق حساب نمی کرد اما ناگهان با گوشی های بی نظیری مانند Omptimus G و LG G2، خودش را به همگان ثابت کرد. در این مقاله سعی شده نگاهی کامل به LG G3 داشته باشیم و از طرفی هم آن را با مدل قبلی، یعنی G2 مقایسه کنیم تا ببینیم آیا واقعا تغییری ایجاد شده است یا خیر. با ما همراه باشید …

محمد حسن نژاد بازدید : 220 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

همه ما به خوبی با شرکت راکستار و شاهکار های این شرکت آشنا هستیم. بیشتر بازیکنان این شرکت را با دو عنوان GTA ر Max Payne می شناسند. اما این شرکت توانایی بالایی در خلق عناوین گوناگون و Open World با استفاده از ایده های تازه را دارد.در سال ۲۰۰۶ بود که این شرکت اقدام به انتشار یک عنوان جدید در دنیای بازی های کامپیوتری کرد که می توان گفت مشابه آن را هیچگاه ندیده بودیم. این شرکت یک بازی با محوریت زندگی یک دانش آموز نوجوان با استفاده از سبک Open World را منتشر کرد و این بازی نیز تبدیل به یکی از بهترین عناوین راکستار شد و طرفداران بسیاری را برای خود جمع کرد.به دامه مطلب مراجعه کنید.

 

محمد حسن نژاد بازدید : 138 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

بازی ورزشی WWE 2K15 یکی از پرطرفدارترین بازی ها در سبک خود است که هر ساله نسخه ای جدید و ارتقا یافته نسبت به سال گذشته از آن منتشر می شود. ۲K، ناشر این بازی، اعلام کرده نسخه ی نسل هشتمی این بازی برای Xbox One و PlayStation 4 با سه هفته تأخیر نسبت به نسخه های نسل هفتمی این بازی عرضه می شود.

 

Greg Thomas، رئیس Visual Concepts، درباره این تأخیر اذعان کرده:

“Visual Concepts و Yuke’s برای ارائه کردن یک تجربه ی اصیل و خالص از بازی WWE متعهد شده اند که این امر شامل اولین انتشار این بازی برای نسل هشتم نیز می شود. زمان بیشتر برای ساخت بازی به تیم پرتوان و مستعد ما این فرصت را می دهد تا مطمئن شوند نسخه نسل هشتمی WWE 2K15 به طور کامل مطابق با انتظارات ماست.”

به این ترتیب بازی WWE 2K15 برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 طبق برنامه ی قبلی و در تاریخ ۲۸ اکتبر منتشر می شود در حالی که این بازی برای PlayStation 4 و Xbox One در تاریخ ۱۸ نوامبر عرضه خواهد شد.

محمد حسن نژاد بازدید : 117 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

دوستان اگر دوست دارید تمام خبر ها را راجع به فیفا 15 بدانید در سمت راست وب در بخش موضوعات وب روی فیفا کلیک کنید

قطعا تمامی شما با سری بازی های FIFA آشنایی دارید.یکی از رقبای دیرینه PES که هرساله توسط Konami منتشر می شود.اما چندین سال است که FIFA برنده هر ساله این نبرد بوده است.شاید یکی از دلایل آن پیشرفت های چشم گیری است که EA در این بازی ایجاد می کند.ولی PES هنوز نتوانسته است هدف اصلی خود را مشخص کند.چندی پیش نسخه پانزدهم این عنوان معرفی شد و همانطور که انتظار می رفت این بازی برای هر دو نسل کنسول ها عرضه خواهد شد. به جرئت می توانم بگویم که نمایش Gamescom این عنوان جزو یکی از برترین نمایش های کنفرانس EA بود. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

محمد حسن نژاد بازدید : 120 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

 

Assassin's Creed Unity که پیش از این برای عرضه در تاریخ 28 اکتبر برنامه ریزی شده بود اکنون با اعلام رسمی شرکت Ubisoft، در تاریخ 11 نوامبر برای آمریکای شمالی و در 13 نوامبر برای اروپا در دسترس خواهد بود. این شرکت در رابطه با این تاخیر بیانیه ای در Ubisoft Blog منتشر کرده است که در ادامه می توانید بخوانید

" AC Unity یک عنوان به طور کامل نسل بعدی است و نیازمند مقدار زیادی کار، یادگیری و تولید است. این همیشه سخت است که مشخص کنیم یک پروژه تا چه زمان درگیر توسعه است بنابراین هنگام رسیدن به هدف ممکن است تشخیص دهیم که به آنچه می خواستیم دست نیافته ایم [و نیازمند زمان بیشتری هستیم] "

Ubisoft می گوید این دو هفته اضافه به تیم توسعه دهنده اجازه خواهد داد تا تمرکز بیشتری در تنظیمات جزئی بازی داشته باشد و این خود یک "تفاوت بزرگ" بوجود می آورد

تاخیر این عنوان ممکن است در مقابل تاخیر عناوین دیگر امسال چیزی به حساب نیاید اما نکته جالب اینجاست که Ubisoft در همان روز دو عنوان دیگر نیز عرضه می کند یکی نسخه دیگری از سری Assassin's Creed با نام Rogue و عنوان ریسینگ The Crew می باشد!

محمد حسن نژاد بازدید : 152 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

زمانی که در برگزاری نمایشگاه Gamescom 2014 اعلام شد بازی Rise of the Tomb Raider برای مدت محدودی انحصاری کنسول Xbox One خواهد بود، بازخوردهای بسیاری از سوی هواداران به وجود آمد. همه دائما می پرسند که آیا نسخه PS4 و PC نیز عرضه خواهد شد یا اینکه ماجراجویی های لارا کرافت از این پس فقط بر روی کنسول های مایکروسافت ادامه خواهد داشت؟ Crystal Dynamics یک مقاله سوال و جواب کامل را تهیه کرده است که می توانید آن را در ادامه مشاهده کنید

بیانیه ای که در صفحه رسمی Tumblr  بازی Tomb Raider منتشر شده بدین شرح است:

انحصاری بودن برای Xbox به چه معناست؟

انحصاری بودن بدین معنی است که Rise of the Tomb Raider در کریسمس ۲۰۱۵ فقط برای Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد.

آیا مدت زمانی دارد؟ چقدر طول خواهد کشید؟ آیا می توان به انتشار نسخه های PlayStation 4 یا PC در آینده امیدوار بود؟

بله، قرارداد ما با مایکروسافت از مدت زمان محدودی برخوردار است. ما از جزئیات قرارداد خود سخن نمی گوییم و فعلا هدف ما انتشار یک بازی عالی بر روی Xbox One و Xbox 360 می باشد.

آیا Crystal Dynamics از این قرارداد مطلع بوده است؟

بله، Crystal Dynamics بابت همکاری خود با مایکروسافت برای ساخت یک بازی بی نظیر بسیار خرسند است. همانطور که Darrell در پیام خود گفته بود، ما تاریخچه طولانی را با مایکروسافت داریم و آنها یکی از حامیان مهم سری بازی ما بوده اند. آنها کمک خواهند کرد تا سری Tomb Raider به سطحی برسد که هرگز سابقه نداشته.

آیا به خواسته های هواداران در این تصمیم گیری نیز توجهی شده بود؟ آیا Crystal Dynamics و Square Enix از تاریخچه Tomb Raider بر روی PC و Playstation مطلع هستند؟

مسلما جواب بله است. تصمیم گیری دشواری بود. ما می خواهیم که بهترین عنوان ممکن را خلق کنیم و در این میان مایکروسافت به تحقق رویای ما حقیقت می بخشد.

چرا Square Enix  و Crystal Dynamics یا حتی مایکروسافت صریحا این انحصاری بودن را اعلام نکردند و همه چیز غیر مستقیم مشخص شد؟

ما قطعا نمی خواستیم که هیچ گونه مشکلی در درک معرفی ما صورت گیرد. کنفرانس خبری مایکروسافت در Gamescom زمان بسیار مناسبی برای معرفی بود اما تصمیم گرفتیم که وارد جزئیات نشویم.

نظر شما در رابطه با این صحبت ها چیست؟ آیا هنوز هم جای شک و شبه ای برای شما وجود دارد؟

محمد حسن نژاد بازدید : 123 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Black Desert، عنوانی نقش آفرینی چند نفره آنلاین است، که توسط بازیساز کره ای Pearl Abyss است، که به زودی منتشر می شود. بتای این بازی مدتی است که بسته شده، و این احتمال وجود دارد که سازنده، این بازی را برای PS4 و Xbox One نیز عرضه کند.

در مصاحبه ای Do-Sung Go، مدیر پروژه Black Desert، در مورد تغییرات حاصل از DirectX 12، که در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود، در ساخت بازی، و برنامه آن ها برای استفاده از از این تغییرات در Black Desert سوال شده است. Do-Sung Go اینگونه پاسخ داده است:

بهره گیری از DX12، یکی از برنامه های آتی ما است. اگر API بهبود یابد، و دسترسی تیم سازنده به عناصر گرافیکی افزایش یابد، ویژگی های تکنیکی بیشتر اضافه خواهد شد. در نتیجه، تصاویر غنی تری به نمایش در خواهد آمد.

این عنوان اولین بار برای PC عرضه شد. مسئول عملیاتی Pearl Abyss، آقای Jaemin Youn، اخیرا اعلام کرده که احتمالا نسخه PS4 عرضه خواهد شد، و آن در حال مذاکره با Sony برای انجام این فرآیند هستند.

محمد حسن نژاد بازدید : 207 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (3)

به تازگی یک تریلر جدید از گیم پلی FIFA 15 منتشر شده است که بازی منچستر سیتی در مقابل لیورپول را به نمایش می گذارد. این تریلر از طریق نسخه PlayStation 4 بازی ضبط شده است و نمایشی زیبا از گیم پلی را در آن شاهد خواهیم بود. این بازی در ۲۶ سپتامبر منتشر خواهد شد. برای دریافت تریلر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

 پلتفرم های بازی شامل PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox 360, Xbox One, Wii, 3DS, PSP و PS Vita میشوند. لازم به ذکر است نسخه های PC و کنسولی بازی پلتفرم های اصلی بازی به شمار میروند. نسخه های دیگر همانند سال گذشته پایه مستحکمی ندارند و هر لحظه امکان کنسل شدن آن ها است.

همانطور که مشاهده میکنید خبری از نسخه Wii U در پلتفرم های ذکر شده نیست و جالب تر از آن بعد از ۱۴ سال دیگر شاهد PS2 در پلتفرم های بازی نیستیم. این نشان دهنده این است که EA هیچ تمایلی برای توسعه بازی بر روی این پلتفرم ها را ندارد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 6,244
  • بازدید کلی : 155,121