loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 122 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)
در نمایشگاه Fiesta 2014 واقع در Kuala Lumpur، مالزی، شرکت Square Enix دارای برنامه ای با نام “تاریخچه و آینده فرانچایز Final Fantasy” بود. در طی این نمایش طراح و سازنده ارشد عنوان Final Fantasy XV، آقای Wan Hazmer تصاویر هنری جدیدی از بازی را به نمایش در آورند که نشان دهنده مناطق زیبای شهری با نام Lestallum می باشد. همانطور که می دانید گیم پلی ای که اخیراً از بازی منتشر شده بود، نیز از همین شهر است.
محمد حسن نژاد بازدید : 121 شنبه 06 دی 1393 نظرات (2)
سازنده:bioware

ناشر:EA

پلتفرم:x360,xone,ps3,ps4,pc

روایتی ناب از عصر اژدهایان

این روزها کمتر Rpg بازی  پیدا می شود که با بازی Dragon Age آشنایی نداشته باشد یا آن را تجربه نکرده باشد. یک بازی خوش ساخت از شرکت محبوب بایوور که استانداردهای جدیدی را در این سبک خلق کرد.اولین نسخه‌ی این سری در سال 2009 منتشر شد و با استقبال زیاد طرفداران این سبک  روبرو شد و از نظر بسیاری از سایت ها به عنوان بهترین بازی سال هم انتخاب شد... در ادامه با ما همراه باشید.
محمد حسن نژاد بازدید : 191 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)
دقیقا یک سال پیش توسعه دهنده راک‌ استار ، قول عرضه یک DLC برای عنوان GTA V را در سال ۲۰۱۴ داد که روند داستانی بازی را گشترش می‌دهد. اما سال 2014 هم تمام شد و هیچ DLC ای برای این بازی عرضه نشده است و به نظر می‌رسد در طی چند روز آتی نیز شاهد عرضه آن نباشیم.
محمد حسن نژاد بازدید : 194 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)
هم اکنون با پست دانلود سیوگیم بازی Call of Duty: Advanced Warfare در خدمت تمامی گیمر های عزیز میباشیم. چند روز پیش جدید ترین نسخه ی از سری ندای وظیفه به نام جنگ های پیشرفته عرضه شد و طولی نکشید که سیوگیم این بازی به صورت 100% و Full Unlock توسط گیمرهای سخت کوش عرضه شد. سیوگیمی که ما برای شما قرار داده ایم تمام 15 چاپتر بازی را آزاد کرده و شما با دانلود این سیوگیم میتوانید هر مرحله ی مورد نظر خود را رفته و به راحتی بازی کنید. بعضی از گیمرها ممکن خیلی حرفه ای باشند ولی ممکن است به هر دلیلی نتوانند یکی از مراحل بازی را بروند و دوست هم ندارند تا از ترینر استفاده کنند، سیو چاره ی کار آن ها میباشد. دیگر مزایای سیوگیم این میباشد که اگر یا به هردلیلی شما بازی را تا آخر رفته اید و سیو آن پاک شده است، میتوانید از این سیو هم استفاده کنید. هم اکنون میتوانید در ادامه ی مطلب سیوگیم بازی Call of Duty: Advanced Warfare به صورت Full Unlcok را از لینک مستقیم دانلود نمایید.
محمد حسن نژاد بازدید : 131 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (1)

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت ما برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

محمد حسن نژاد بازدید : 102 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

محمد حسن نژاد بازدید : 147 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

محمد حسن نژاد بازدید : 178 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد....

محمد حسن نژاد بازدید : 117 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

این بازی به عنوان یک دنباله برای بازی Lara Croft and the Guardian Of Light که از یک دوربین ایزومتریک در حین گیم پلی بازی استفاده می کرد، معرفی شد. در این عنوان به بازیکنان اجازه داده خواهد شد تا به صورت ۴ نفره از حالت Co-Op بازی بهره ببرند. این بازی همانطور که از نام آن پیداست در مصر جریان خواهد داشت و سازندگان اعلام کرده اند که تمامی قسمت های بازی را از ابتدا بازسازی کرده اند....

محمد حسن نژاد بازدید : 81 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® XP SP2 or later
Processor: 2GHz Dual Core CPU
Memory: 1500 MB RAM
Graphics: NVIDIA® Geforce® 8 Series/ ATI Radeon™ HD 4000 series VRAM 256MB or later
DirectX: Version 9.0c

دانلود در ادامه مطلب

محمد حسن نژاد بازدید : 582 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

بازی Assaasin's Creed: Unity یک بازیسبک ماجرایی-اکشناز سریفرقه ی قاتلان (Assassin's Creed)است که توسطیوبی‌سافت مونترالتوسعه یافته و توسط شرکت یوبی‌سافت در ۱۱ نوامبر سال 2014 برای کنسول های پلی‌استیشن ۴،ایکس‌باکس وانو برایویندوزیا همان PC منتشر شد

محمد حسن نژاد بازدید : 117 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (0)

آیفون 6 تنها یک دستگاه بزرگ‌تر نیست و از تمام جهات بهتر شده است. این دستگاه اگرچه بزرگ‌تر از نسل پیشین است اما با ضخامت کمتری همراه شده. اگرچه قدرت بالاتری دارد اما مصرف بهینه‌ای نیز ارائه می‌کند. آیفون 6 از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد که در قسمت جلویی بدون هیچ درزی و بصورت یکپارچه به صفحه‌نمایش Retina HD می‌پیوندد. این دستگاه، فرمی ممتد از وحدت بی‌نقص عملکرد سخت‌افزار و نرم‌افزار در کنار یکدیگر است؛ تا سرانجام نسل جدیدی از آیفون شکل گیرد که با هر مقیاسی بهتر از گذشته محسوب شود.

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 1,019
  • بازدید سال : 6,336
  • بازدید کلی : 155,213