loading...
اخبار بازی های کامپیوتری
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسن نژاد بازدید : 148 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

تمایل دارید تا در حالت بازی Manager mode در FIFA 15 تیم بارسلونا را انتخاب کنید؟ بنابراین باید از این موضوع مطلع باشید که لوئیز سوارز، ستاره ی اوروگوئه ای این تیم که در تابستان قراردادش با این تیم اسپانیایی امضا شد، تا مدتی از حضور در میادین واقعی فوتبال محروم است. شاید تعجب آور باشد که بدانید این محرومیت در FIFA 15 که یک بازی رایانه ای است نیز اعمال شده است.به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 135 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام دوستان. همانطور که اطلاع دارید چند ماهی از برگزاری نمایشگاه بزرگ E3 میگذرد. نمایشگاهی که شرکت های بزرگ توانستند تا خودی از خود نشان دهند و با معرفی عناوین بسیار طرفداران را به خود جذب کنند. سایت سی آر سون گیم سعی بر این داشت تا تمامی حواشی و خبر های این فستیوال بزرگ را برای شما گیمران عزیز با سریعترین فرصت قرار دهد...دانلود در ادامه مطلب

محمد حسن نژاد بازدید : 124 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

پس از اینکه یوبی سافت در عنوان Watch Dogs با شرکت Nvidia همکاری های خاصی انجام داد و توانست گرافیک نسخه ی PC این عنوان را به بهترین گرافیک در میان نسخه های مختلف تبدیل کند، حال یوبی سافت اعلام کرده برای عناوین بعدی خود نیز با Nvidia همکاری خواهد کرد و ویژگی های گرافیکی خاصی را برای عناوین خود در نظر گرفته است.با ما در ادامه مطلب همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 118 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

زمانی که نشریات بزرگ دست به ایجاد پیش نمایش برای بازی های مختلف می زنند تنها یک معنی دارد: انتشار اطلاعات فراوان از بازی مورد نظر. حال مجله EDGE اینبار به سراغ یکی از جدیدترین بازی های شرکت Ubisoft یعنی Far Cry 4 رفته است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 113 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

زمان زیادی به انتشار یکی از بهترین و پر طرفدار ترین عناوین شرکت محبوب یوبی سافت یعنی Far Cry 4 نمانده است که امروز این شرکت تریلری جدید از بازی را منتشر کرده است. برای دریافت این تریلر جدید می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 151 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

باز هم “میدان نبرد” و DLC های مجذوب کننده ی آن. Battlefield 4 از زمان عرضه تا کنون شاهد “محتوای قابل بارگیری” های زیادی بوده است که آخرین آن ها و یا شاید هم پر سر و صدا ترین ِ آن ها، Dragon’s Teeth باشد. بیست و یکم ماه می سال ۲۰۱۳ میلادی، آخرین شوتر اول شخص ِ DICE، اولین DLC خود را برای کاربران ویژه و عادی عرضه، و قابل استفاده کرد. این DLC که China Rising نام داشت، حال و هوای بیشتری از مراحل کشور چین و شهر شانگهای در روح بازی دمید. این DLC نیز مانند بقیه DLC های این بازی ابتدا برای کاربران “Premium” عرضه و دو هفته بعد در دسترس کاربران عادی قرار گرفت. بعد از آن نیز دو DLC دیگر به نام های Second Assault و Naval Strike در دسترس بازیبازان نسخه ی چهارم میدان نبرد قرار گرفت که خب شاید همه China Rising را بهتر از همه ی آن ها بدانند!با ما در ادمه مطلب همراه باشید.

محمد حسن نژاد بازدید : 144 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

به دست آمدن ضربه آزاد همواره در فوتبال هیجان انگیز بوده است و هر علاقه مند به فوتبالی هرگاه ضربه آزادی در حال زده شدن باشد، چشم هایش را به صحنه می دوزد. در مورد بازی های کامپیوتری نیز این امر صادق است و به دست آمدن ضربه آزاد هیجان خاصی را در بازیکن به وجود می آوردبا ما در ادامه مطلب همراه باشید

محمد حسن نژاد بازدید : 183 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

زمان زیادی به انتشار بازی انحصاری مایکروسافت یعنی Forza Horizon 2 نمانده است. Forza Horizon 2 به طور انحصاری برای پلتفرم های Xbox عرضه می شود و بخش های هیجان انگیزی را دارد. تنها ۴ روز تا انتشار رسمی بازی فاصله داریم و همانند همیشه منتقدان سایت های بزرگ زودتر از عرضه نقد های بازی را منتشر کردند و نمراتی را به بازی دادند که می توانید برای مطلع شدن از آن ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد حسن نژاد بازدید : 117 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

امروز یک ویدئو جدید برای بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition منتشر شده است و در آن توضیح داده می شود که چرا این عنوان، نسخه Definitive می باشد. برای دانلود و یا تماشای آن با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

در این تریلر که “۱۰۱” نام دارد، توضیح داده می شود که چطور قدرت کنسول های نسل هشتمی PS4 و Xbox One باعث شده است تا اینکه سازندگان به رزولوشن ۱۰۸۰p، نورپردازی پیشرفته، مدل ها و بافت های بهتر و غیره دسترسی پیدا کنند.

بازی Sleeping Dogs: Definitive Edition در تاریخ ۱۰ (مصادف با ۱۸ مهر) برای پلتفرم های PlayStation 4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. این عنوان طبق گفته های سازندگان یک “آپدیت باز سازی شده بر بازی اصلی” می باشد و از ۲۴ عدد DLC که تا کنون عرضه شده است نیز برخوردار خواهد بود.

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت SD

محمد حسن نژاد بازدید : 143 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

دیروز درایور جدید کمپانی Nvidia برای دارندگان کارت های این کمپانی عرضه شد. اگر اهل بروز بودن و اهل بازی کردن با کیفیت بالا هستید، حتما این درایور را دانلود کنید و لذت ببرید. این درایور جدید برای دو عنوان Metro: Redux و Final Fantasy XIV می باشد.به ادامه مطلب مراجعه کنید

محمد حسن نژاد بازدید : 112 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

به نظر می رسد که یک پیش نمایش از فناوری های جدید Windows 9 در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد و ممکن است این نسخه برای عموم نیز در دسترس باشد. طبق شایعات به نظر می رسد که این ویندوز جدید در بهار سال ۲۰۱۵ به طور رسمی عرضه شود  و مخاطبان به سرعت شاهد یک ویندوز جدید دیگر از مایکروسافت باشند.

 

طبق اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت در نظر دارد تا Windows 9 را در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۴، تنها برای توسعه دهنگان رایانه ای در دسترس قرار دهد و مردم عادی نیز قادر خواهند بود تا تنها تفاوت های این ویندوز با وینددوز ۸٫۱ را مشاهده کنند. در حال حاضر مشخص شده است که منوی Start بار دیگر به این ویندوز باز خواهد گشت ولی شکل و شمایل آن با ویندوز ۷ متفاوت خواهد بود. منوی Apparently نیز همانند ویندوز ۸٫۱ و با تغییرات کوچکی در این ویندوز وجود خواهد داشت. این ویندوز قادر است نرم افزار های مدرن را به طور همزمان و به صورت استاندارد بر روی دسکتاپ نمایش دهد به نحوی که دیگر نیاز نباشد اندازه پنجره ها را تغییر داد یا آن ها را حذف کرد. همچنین این ویندوز دارای نسخه ی ویژه ای به نام Cortana خواهد بود که همانند قابلیت Siri یا Google Now عمل می کند و کاربر قادر است از طریق صوتی، برنامه های خود را به این قابلیت اعلام کند تا Cortana در موقع لازم آن ها را برای وی یادآوری نماید.

محمد حسن نژاد بازدید : 134 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

اطلاعات جدیدی از کارت گرافیک نسل بعدی شرکت انویدیا، GeForce GTX 880، لو رفته است. با توجه به خبرهایی که از وبسایت چکی Tyden.cz گفته شده، مشخصات این کارت گرافیک را برای شما بازگو می کنیم.

 

کارت گرافیک GTX 880 بر اساس سیلیکون GM204 شرکت انویدیا ساخته شده و ۳۲۰۰ پردازنده ی Shader و ۸ میلیارد ترانزیستور دارد. با توجه به مشخصات گفته شده، این کارت گرافیک از ۴ گیگابایت حافظه ی GDDR5 ۷۴۰۰ MHz و باس ۲۵۶-bit بهره می برد. پهنای باند این حافظه ۲۳۸ GB در ثانیه خواهد بود.

مشخصات کامل این غول گرافیکی به شرح زیر است:

  • ۲۰ nm GM204 silicon
  • ۷٫۹ billion transistors
  • ۳,۲۰۰ CUDA cores
  • ۲۰۰ TMUs
  • ۳۲ ROPs
  • ۵٫۷ TFLOP/s single-precision floating-point throughput
  • ۲۵۶-bit wide GDDR5 memory interface
  • ۴ GB standard memory amount
  • ۲۳۸ GB/s memory bandwidth
  • Clock speeds of 900 MHz core, 950 MHz GPU Boost, 7.40 GHz memory
  • ۲۳۰W board power

برای مقایسه ی بهتر این کارت گرافیک، با کارت گرافیک های موجود در بازار، تصویر زیر را مشاهده نمایید.

Nvidia Geforce GTX 880 Leak pcgh 200x140 شایعه: مشخصات NVIDIA GTX 880 لو رفت

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
من محمد حسن نژاد با جدید ترین اخبار > نقد>بررسی>تریلر>تصاویر>پیش نمایش و ترینر بازی ها در خدمت شما هستم اگر ترینر یا نقد یا تصاویر و ... در مورد بازی میخواهید و اگر سوال>انتقاد>پیشنهادی هم دارید در بخش نظرات اعلام کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان نظرتون در مورد تایید شدن GTA V برای PC چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 166
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 1,065
  • بازدید سال : 6,382
  • بازدید کلی : 155,259